عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام عزیزانی که به وبلاگ من سر میزنید.امیدوارم از وبلاگ من خوشتون بیاد. در این وبلاگ هرگونه عکس ، جک ، دانستنی ها ، ضرب المثل ، چیستان ، چیستان های فکری و ... وجود دارد . با تشکر فراوان (سعید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان JOke--ChiSTan--DanEsTani Ha و آدرس joke-chistan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 309
بازدید ماه : 2324
بازدید کل : 166318
تعداد مطالب : 644
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


آمار مطالب

:: کل مطالب : 644
:: کل نظرات : 23

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 25
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 309
:: بازدید ماه : 2324
:: بازدید سال : 13160
:: بازدید کلی : 166318

RSS

Powered By
loxblog.Com

AxE - JOke - ChiSTan - DanEsTani Ha

برترین اتومبیل های خانواده سال 2011
یک شنبه 29 خرداد 1390 ساعت 10:43 | بازدید : 320 | نوشته ‌شده به دست سعید | ( نظرات )

صنعت خودرو جزء پول‌سازترین صنایع به شمار می‌آید و رقابت در بین غول‌های اتومبیل‌سازی برای کسب سهم بیشتری از بازار نیز بسیار فشرده است؛ اما فقط تعدادی از آنها موفق می‌شوند.

پرواز و حرکت از دیرباز رویای دست نیافتی نوع بشر بوده است که پس از سال ها سعی و تلاش با اختراع اتومبیل و هواپیما برآورده شد. با پیشرفت روز افزون فناوری در دنیا، روز به روز قابلیت های جدیدتری ارائه شد که نیازهای بیشتری از خواسته های انسان را برآورده می کرد.

در این بین عرصه خودرو سازی همواره تبدیل به محل رقابت برای محقق کردن خواسته های انسان ها شده است، از رویای رسیدن به سرعت زیاد تا فخر فروشی به وسیله ماشین های پر زرق و برق و گران قیمت.

در این راه نیز برخی از سازندگان خودرو مانند دوو، روور، اولدز موبیل و پونتیاک منحل شده و از گردونه فعالیت خارج شدند و برخی دیگر مانند بی ام دبلیو و رویلزرویس با ادغام موفق به غول های خودرو سازی دنیا بدل شدند و برخی به تنهایی راه خود را در مسیر پیشرفت پیدا کردند.

به همین دلیل شرکت های خودروسازی برای به دست گرفتن بازار به شدت با یکدیگر در رقابت هستند و سعی می کنند که با تولید خودروی باکیفیت و البته لوکس، مورد توجه ثروتمندان قرار بگیرند مانند رولز رویس، بوگاتی، پورشه، بنز، لامبورگینی و بنتلی ولی از طرف دیگر نیز سعی دارند تا با تولید خودروهایی با قیمت معمولی، بازار طبقه متوسط را نیز قبضه کنند.

این رقابت را که شاید بتوان پس از جنگ سرد، شدیدترین رقابت در دنیا دانست، داورانی را نیز به جرگه وارد کرده که با بررسی قابلیت های فنی و همچنین طراحی یک خودرو، برترین های این صنعت را انتخاب می کنند.

در این گزارش به بررسی 5 انتخاب کارشناسان مایکروسافت به عنوان ماشین های برتر سال 2011 می پردازیم که از بین 62 مدل تولیدات مختلف سال شرکت های اتومبیل سازی انتخاب شده اند و همگی زیر 80 هزار دلار قیمت دارند.

گفتنی است، برای نخستین بار خودروهای الکتریکی نیز وارد این لیست شده اند، مثل شورولت ولت و یا کادیلاک CTS-V. این خودروها هم توانسته اند حداقل امتیازهای لازم برای ورود به جمع 5 انتخاب برتر سال 2011 را کسب کنند.

1- بی.ام.دبلیو Series 3 /M3

برترین خودروهای خانواده سال 2011 www.taknaz.ir

 این خودرو را می توان برترین خودروی تولیدی سری 3 این شرکت دانست، زیرا توانسته تمام آزمایش های بین المللی خود را با کسب بالاترین امتیاز پشت سر بگذارد. این خودرو آنقدر نرم در جاده ها حرکت می کند که نوزادان در آن به خواب می روند و پدربزرگ ها هم دچار کمر درد و یا عارضه ای نمی شوند.

این ماشین 6 سیلندر با قوه محرکه در  4 چرج از تمامی امکانات جانبی نیز برخوردار است و مدل 8 سیلندر آن نیز بنا به سفارش مشتری ساخته می شود. بنا بر نظر کارشناسان، تنها اشکال این ابر ماشین، وزن کم آن است که هنگام حرکت در سرعت های بسیار بالا و در برخی پیچ‌های تند، اندکی مشکل آفرین است؛ البته مردم برای خرید یک بی.ام.دبلیو گران قیمت، همیشه یک دلیل خوب پیدا می کنند.

2- کادیلاک CTS-V

برترین خودروهای خانواده سال 2011 www.taknaz.ir

 این ماشین مظهر یک ماشین آمریکایی است که توانسته در برابر طراحی های اروپایی قد علم کند؛ خودوریی که سیستم موتور، جعبه دنده، سیستم ترمز و تعلیق آن، این امکان را فراهم می کند که با پرداخت پولی نه چندان زیاد، سرعت فراری 599 را تجریه کنید!

کارشناسان انتظار داشتند که این ماشین در صدر برترین های 2011 قرار بگیرد، اما با وجودی که این کادیلاک تمام امکانات را برای یک رانندگی مفرح فراهم کرده است، اما تزیینات داخلی و وزن بسیار زیاد آن در برابر بی.ام.دبلیو، نکات منفی‌ای به شمار می روند که جایگاه این خودرو را به سکوی دوم نزول داده است؛ اما هیچگاه کسی فکر نمی کرد که جنرال موتورز ماشینی به این زیبایی تولید کند!

3- شورولت ولت

برترین خودروهای خانواده سال 2011 www.taknaz.ir

 

 این خودرو یک علامت تعجب بزرگ برای تمام کارشناسان و دوستداران اتومبیل به شمار می رود، زیرا هیچکس فکر نمی کرد خط تولید این خودروی الکتریکی به این زودی ها قادر به تولید انبوه باشد.

این خودرو، علاوه بر اینکه با استفاده از باتری های الکتریکی حرکت می کند، یک موتور بنزین سوز نیز دارد که می تواند در مواقع لزوم و یا رانندگی در جاده استفاده شود.

کم مصرف بودن و نیز سیستم ترمز بی نظیر این ماشین، آن را تبدیل به مقرون به صرفه ترین خودروی هیبرید دنیا کرده است که با انجام یک شارژ 10 ساعته، مسافت حدود 200 کیلومتری را در 18 ساعت طی می کند.

4- فورد موستانگ GT

برترین خودروهای خانواده سال 2011 www.taknaz.ir

 
شاید تعجب کردید که در چند انتخاب اول نامی از فورد نبود، اما باید اعتراف کرد که فورد با طراحی و ساخت موستانگ های سری GT، امسال یکی از پر فروش ترین مدل های ماشین را وارد بازار کرده است.

موستانگ GT در دو مدل 6 و 8 سیلندر به بازار عرضه می شود که البته قدرت موتور مدل 6 سیلندر، 100 اسب بخار کمتر از مدل 8 سیلندر است.

البته همه می دانند که موستانگ های دارای قدرت بیشتر، پر طرفدار تر هستند و دوستداران موستانگ حاضر هستند حتی 30 هزار و 495 دلار برای به دست آوردن آن بپردازند. موستانگ علاوه بر قابلیت های فنی، دارای تزیینات داخلی بی نظیری است که نمونه آن را تنها در موستانگ پیدا می کنید!

5- هوندا آکورد 2011

برترین خودروهای خانواده سال 2011 www.taknaz.ir
این آکورد سدان، محصول هشتمین دوره طراحی های شرکت هوندا است؛ به این ترتیب هوندا سرانجام توانست برای امسال ماشینی را تولید کند که بتواند رقیب سنتی خود، سوناتای شرکت هیوندا را پشت سر بگذارد و پر فروش تر بشود.

این ماشین به تمام معنا یک ماشین خانواده به شمار می رود زیرا مهندسان هوندا، قابلیت برداشتن صندلی های عقب را به سهولت امکانپذیر کرده اند. همچنین این خودرو که تقریبا هم قیمت موستانگ است، در مدت کمتر از 5 ثانیه می تواند سرعت صفر تا 100 را پر کند.



:: موضوعات مرتبط: برترین اتومبیل های خانواده سال 2011 , ,
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد